Min nye hverdag

Her kommer endelig en liten oppdatering fra meg!
Bloggen vil naturlig nok bli preget av min nye hverdag som tvillingmamma fremover:-)

Først må jeg bare få si tusen hjertelig takk for alle gratulasjoner! Utrolig rørende, jeg ble helt overveldet:-)

Nå er vi endelig hjemme fra sykehuset, etter tre uker. Gutta ble født 22.12.11, syv og en halv uke for tidlig. Alt har gått fint, og det er utrolig deilig å være hjemme igjen! Premature barn har ofte vanskelig for å spise ordentlig selv, så vi sondemater de hjemme og får hjemmebesøk av sykehuset hver tredje dag. Det går greit, men det er selvsagt hektisk.
Men det er også mye kos, og vi nyter hvert sekund:-)

Hverdagen vår på sykehuset.
På nyfødtavdelinga ble de passet på 24 timer i døgnet, og var den første tiden koblet til en masse apparater som målte pust og puls.

Lukas, tvilling 2, trengte pustehjelp den første tiden.

Smånissene våre:-)

Milian, snart  4 uker gammel:-)


Lukas, snart 4 uker gammel:-)


Det blir naturlig nok ikke spesiellt mye tid til blogging, men noen sporadiske innlegg skal jeg nok få til:-)
Klør jo egentlig i fingrene etter å blogge det nye kjøkkenet og badet, som i hui og hast ble ferdig et par dager før vi kom hjem!

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. For noen nydelige gutter dere har :D aldeles vakre er de :)
    Håper det går seg til med matingen, så de slipper sonden snart! Og kos dere masse med de nydelige nurkene :D

    SvarSlett
  2. Gratulerer så masse masse igjen Jeanette!!! For noen fantastiske vakre gutter dere har fått! Kan tenke meg det har vært litt kaotisk siden de er født for tidlig, men så glad for å høre at alt er bra! Og så fine navn de har fått! :)

    Mine tvilling gutter fylte 1 år for noen uker siden, og det skjer noe hele tiden så du har masse fint å se frem til.

    Kos deg så masse med de små!

    God klem fra Lene

    SvarSlett
  3. For noen nydelige bittesmå gutter! herlige med nisseluer da♥

    Kos dere masse,
    Klem Jatte!

    SvarSlett
  4. Gratulerer med tvillingene.. De er helt nydelige! Kos deg i tiden fremover :)

    KLem

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye Jeanette!! Dette hadde jeg ikke fått med meg... Gutta er aldeles nydelige, og jeg gleder meg til å følge med både dem og deg i tiden som kommer.

    Nyt hverdagen!!

    Klem fra Elin

    SvarSlett
  6. Så utrolig fine gutter. Gratulerer ♥♥

    SvarSlett
  7. Hei!

    Spesiellt å følge med dere...siden jeg fødd en datter 7 uker fortidlig for 11 år siden....
    Du har noen herlige gutter.....

    Nyt dagene...

    Britt Kristin!

    SvarSlett
  8. Heeelt nydelige:) Heldige dere er:D

    Ha en fiiin dag:D

    SvarSlett
  9. Herlige, små gutter. Kos dere masse.
    Klem Tove

    SvarSlett
  10. Så nydelige de er!! Virkelig fine trekk:-)
    Dere må føle dere så heldige.
    Lykke til videre;-)
    Kristin

    SvarSlett
  11. Gratulere så mye....med verdens største under..
    Sitter med klumpen i halsen og tårer i øyekroken, sukk. Det ser litt skummelt ut med c-papp og alle slangene, men det er heldigvis for en kort periode. Kos dere masse og nytt tiden.

    SvarSlett
  12. Nydelige gutter du har fått,sitter med tårer i øynene når jeg ser så små igjen.... som tiden flyr her hjemme når jeg om ikke så mange månedene har ei som fyller 1 år allerede selv.
    Gratulerer så mye med de 2 små og håper du koser deg:)

    SvarSlett
  13. Så fine guttene dine er!
    Etter at jeg leste at de kom så lenge før termin, så gikk det opp for meg at mine fort kan komme før enn senere...! Så satte igang med å huke tak i mer utstyr som vi trengte. Må gjøre klart alt så man kan slappe av :)
    Håper dere koser dere masse - gleder meg til å se mer av de :)

    SvarSlett
  14. Nyyydelige gutter! Godt å høre at det går bra, kos dere masse :)

    SvarSlett
  15. Så skjønne de er! Skjønner at du har nok å henge fingrene i nå ja :-)

    Klem
    Lottemora

    SvarSlett
  16. Helledussan før nån nydelig små gutteprinsa ♥
    Så godt å se at dokker har det bra!
    Milian e mitt drømmeguttenavn.. Men da vi fikk Johannes bei det heller Emilian til mellomnavn.. :)
    Nyt tia fremover! Den går jo så alt førr fort..

    Klæm Trine

    SvarSlett
  17. To skjønne små nisser,,,,,smiler,
    Så deilig at alt går bra med dere,,,kos deg og nyt dagene, selv om de sikkert er veldig hektiske.
    Lykke til.
    Anne

    SvarSlett
  18. Så nydelige skjønne smånisser :)
    Gratulerer så mye :)
    Kos dere
    Klem Sissel

    SvarSlett
  19. Så godt å høre at det går bra med dere! Gutta er helt nydelige og jeg kan forstå at det blir lite tid til blogging i en slik periode! Kos dere masse!
    Ann Merete - http://kreativ-i-tet.blogspot.com/

    SvarSlett
  20. Ååå, har de kommet!!! Dette hadde jeg ikke fått med meg.. Gratulerer såååå mye! Nydelige bilder!!

    SvarSlett
  21. Så utrolig skjønne! Gratulerer og kos deg masse:)

    SvarSlett
  22. Gratulerer med to flotte gutter! Nydelige, og det ser ut som de ble møtt med mye kjærlighet selv om de kom for tidlig. De har vokst seg store på bare noen uker. Nydelige små.

    Lykke til videre, og kos deg med de to prinsene! Jeg gleder meg til flere glimt. :))

    SvarSlett
  23. Gratulerer så uendelig mye med to nydelige gutter !!!!
    De er utrolig skjønne :-)
    Kos dere masse og nyt tiden med de små!
    Tiden går så fort... :-)
    Klem carina

    SvarSlett
  24. Gratulere så mye:)

    Nydelige gutter:)

    Kos dere videre det går så fort:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  25. hei ble bare bergtatt av de to skjønningene!
    GRATULERER så masse!
    Anne Marie:)

    SvarSlett
  26. Gratulerer SÅ mye, det må være dobbel lykke!! Skjønne er de!!
    Klem♥

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!